Satin.

Ännu en partykväll avklarad. Örebro står högt i kurs vad gäller festutbud och framförallt trevligt festfolk. Satin blev gårdagens destination och där hittade vi alla ifrån mellanstadieklasskompisar till frisbeesnubbar.  
Spelade lite...sånt där spel man spelar på krogen...och vann 140 kr efter att ha satsat 20, så min kväll var räddad bara där. Ja, sedan rullade det bara på med roligheter.

Så efter en helg som har svämmat över i alkoholhaltiga drycker och utgångar känner jag att soffan, chipsskålen och sömnen är ganska välkomna. Där ska jag spendera resten av min dag, i min ensamhet och bara fundera över mitt liv. Kanske blir en stund i bastun och i det gigantiska badkaret, bara för att jag kan liksom.

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0