Lite frågor.

12 HAR DU:
Ett förhållande: Nej, inte just nu. Tyvärr.
En bästa vän: Ja, jag har flera.
Haft ett seriöst förhållande: Ja, det har jag.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja.
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, det har jag.
Haft ett one night stand: Ja.
Skrikit åt en lärare: Ja, många gånger. Kastat böcker på dem också.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja, det har jag.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Haha, så många gånger.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Yesbox.
Några husdjur: 5 katter.
Hamnat på polisstation: Nej, tack och lov.

12 DAGENS:
Klädsel: Svarta glansiga byxor, ett vitt linne och en adidaströja.
Hår: Uppsatt i tofs.
Låt: Jet Lag- Joss Stone.
Vill ha: Lite kärlek.
Sjuka: Har inte hunnit bli sjukt än. Det kommer.
Drog: Te?
Saknad: Erik, alltid.
Köp: Lär inte bli någonting alls.
Godis: Inget där heller. Frukt möjligtvis.
Attityd: Opepp!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Tuff helg?


11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Lisa hette hon.
Kärlek: Riktiga? Var nog John.
Husdjur: Sotis.
Semester: Räknas Gotland? Annars var det Cypern.
Jobb: Betalade jobbet var på Tybble Pizzerian tror jag. Annars stallen från 8 års ålder.
Köpta skiva: Var antagligen Aqua eller något liknande.
Riktiga kärlek: Var inte den nyss? John heter han i alla fall.
Piercing: Öronen
Konsert: Antagligen någon med farsan som väldigt, väldigt liten.
Fylla: 15 år och barnvakt.

10 SENASTE:
Personen som sms:ade dej: Sofie.
Personen som du kramade: Sofie.
Personen som ringde dig: Jens.
Personen som du ringde: Alice.
Personen du sa "jag älskar dig" till: Oj, det har jag inte sagt sedan förra våren till Anton Lööv.
Alkoholdrycken: Vodkan i helgen.
Bilfärd: Bussresan med Svänzons från Karlstad igår.
Filmen du såg: Shortbus.
Gången du grät: Jag gråter varje dag. Så, igår.
Måltiden: Mjölk med flingor och te till frukost.

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Nej, men jag skulle vilja våga.
Våga hoppa bungyjump: Samma där.
Dejta någon med väldigt mycket tatuerigar: Ja, det skulle jag.
Kalla dig själv lycklig: Inte för tillfället.
Hellre ta bilden än vara med på den: Ja.
Kunna gråta över en kille: Det gör jag ju.
Kunna gråta över en tjej: Absolut.
Ljuga för någon: Beror ju på vem, men ja det skulle jag väl.
Kunna springa 50mil: HAHA! Det var dagens sjukaste...

8 VAD:
Gör du just nu: Svarar på frågor och sjunger.
Ska du göra imorgon: Förhoppningsvis åka till Sthlm.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Oroa dig inte, det kommer ändå aldrig lösa sig.
Har du med dig in på bion: En vän, massa godis och ett gott humör.
Är det för väder hos dig just nu: Sol och massa blåst.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Allt i ett. Håret, kroppen, ögonen, leendet osv.
Är det för färg på dina byxor: Svarta.
Skulle du göra om du vann på lotto: Beror väl på summan men resa. Definitivt.

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
Bh, trosor, strumpor, linne, byxor, tjocktröja, smycken.

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Ibland.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja det har hänt.
Luvtröjor: Visst?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Ja, både och.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Båda har sin charm.
Sommar eller vinter: Sommar, lätt!
Vilken ålder har varit bäst: Jag skulle nog säga 19. Studenten, musikalen osv.
Sova på sida, mage eller rygg: Sida.
Kyssar eller kramar: Både och.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0