En liten förklaring.

Jag måste bara klargöra en sak. Nej, jag skär mig inte i handlederna och nej, jag flydde inte Umeå pga att min pojkvän misshandlade mig. Var ni har fått det ifrån vet jag inte. Alla blåmärkena jag har kommer från mig själv, men inget självdestruktivt där heller. Jag har bara en tendens att snubbla, slå i saker och ja, vara allmänt klantig. Alltså INTE från Erik.
Och den första punkten; jag tappade ett glas, jag skar mig. Det har hänt alla och nej, det är inget jag tänker ta för vana att göra ofta.

Kul skämt, verkligen något jag uppskattar. Jag må vara en jävligt instabil och emotionell människa, men riktigt så illa är det inte.

Nu ska jag sätta mig i soffan och se på tv, medan jag väntar på sms. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0