Brutal baksmälla och fjortisparty.

Massa folk. Massa alkohol. Otrohet på balkongen. Köttbullar över hela lägenheten. Fjortisar all over. Självmordsförsök.
Ja, vad ska jag säga?

Baksmällan är brutal och jag har spenderat timmar med toalettstolen idag. Ibland blir det för mycket. Och aldrig lär man av sina misstag. Tur att min Sofie var här hela tiden och höll koll och var stöttande, det var verkligen underbart. På måndag, imorgon alltså, väntar klostret på oss och det ska bli underbart. 

Nu ska jag värma en pizza i ugnen, trotsa alla allergier och intolleranser, och bara vara så jävla bakis som jag är. Alla The Hills avsnitten är avklarade så det får bli Wipe Out, Peter och petra, Fun with dick and Jane samt sanningens ögonblick. Hur jag ska få ihop det med tanke på att nästan allt är samtidigt, återstår att se.

Hej.

Och Erik. Jag saknar dig så fruktansvärt. Kom hit. Nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0