Sofie och jag;D

Sofie och jag har skaffat oss en idé. Till vår idé behöver vi 50-60 st killar i åldrarna 20-28 som är singlar. Längre kravlista kommer senare men vill ni vara med i vårat experiment så hojta till!

Idag gjorde vi stockholms shopping. Vi sprang i butiker, prövade kläder/skor och hade det allmänt jättetrevligt. Den tjejen har minst sagt varit saknad och det var inte helt utan att jag önskade att hon stannade längre än hon gjorde. Glad ändå att hon tittade förbi!

Imorgon vankas det jobb. 12 timmars pass med stängning. Något jag inte alls ser fram emot men vad gör man inte för pengarna?!



Kommentarer
fifen

du abropå detta hur ska det gå nu när du flyttar till Sundsvall?! ;-)

2009-07-18 @ 16:53:09
URL: http://fairytaildust.blogspot.se
Cutebutdeadly

Haha;D ja du, jag fixar åt dig iallafall. Så får vi väl se om några norrlänningar ivll vara med på mitt håll;)

2009-07-19 @ 09:52:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0