Galna dagar.

Känns som att jag tjatar om mina monsterpass på jobbet. Men det är sjukt. Lätt att vi alla går ner flera kilon varje gång vi har rusch.
Igår räknade vi med en budget på 9000 gäster, vi fick över 14000. Om ni räknar ut matematiken i fallet så förstår ni nog paniken vi kände.
Utöver detta går även svininfluensa på mitt område. I huset jag jobbar till och med. Hypokondriker som jag är kommer jag antagligen, som vanligt, inbilla mig att jag har det så mycket att jag psykologiskt får det. Så, Kära vänner; Skriver jag inte på ett tag så kan det ju vara så att jag ligger med respirator på Karolinska.
Bara så ni vet.

Blir inte dagen lugnare idag kommer jag sitta bakom huset och gråta blod idag. Jag orkar seriöst inte mer. Min kropp är slutpumpad på energi. Mitt servicemind är totalt raderat och jag kan seriöst inte vara trevlig mot folk längre. Går inte.
Tur att jag har mina Johan-ar kvar. Fotojohan slutar visseligen på söndag. Men några dagar till.

Fick värsta ångesten över flytten igår. Jag har det bästa livet man kan tänka sig här, om man bortser från jobbet. Jag har mina underbara kompisar, en jättejättefin lägenhet, jag gör saker hela tiden. Såhär bra har jag inte mått egentligen någonsin. Usch. Hoppas jag får byta skola, snabbt.

Jobbet kallar. Hej!


Kommentarer
Anonym

Varför åker du ens till sundsvall? du kommer bara hoppa av igen, det vet du

2009-07-29 @ 09:20:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0