Update.

Har haft en toppendag med Emelie och Ulrika idag. Kista centrum för att fönstershoppa och äta på food courten, för att sedan fortsätta hem till mig och se på film. Mycket mysig dag med mycket snack och lite rosévindrinkar! sådant uppskattas i tider som dessa.

Igår var en spännande dag som jag inte ens tänker gå in djupt på. Kontakter bröts, monsterpass och mr. snygging stod í kiosken mittemot hela dagen. Elaka ord sades och respektlösheten flödade. Jag förstår inte hur man kan kalla någon som varit ens bästa vän för patetisk, be denne att hänga sig och så vidare bara för att man blev ombedd att åka hem för att personen i fråga behövde sova själv i sin lägenhet? Kalla mig vad du vill, men det är inte jag som varit respektlös och betett mig som en idiot.

Imorgon kommer min kära lillasyster hit. Ska bli skönt att få hit lite Örebrovibbar. Blir nog lite fönstershoppande och grönalund om vädret inte hinner ta kol på oss innan. Har verkligen varit det mest oregelbundna och oberäknerliga väder jag någonsin varit med om. Att gå från strålande sol till storm och åska, iskyla till stekhett på bara någon minut...det kan inte vara normalt?! Hur som, hoppas som sagt det är på vår sida.
Efter att ha lekt med syster ska jag leka med Coronamannen. Blir film i min säng. Lite skräckis och kanske lite vin på det. Kan inte gå illa.

Nu ska jag återgå till "Sex Education" på trean. Mycket bra program! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0