Utgång i stora staden.

Vi är smarta, Emelie och jag. Går ut på en fredag och super oss fulla. Kommer sedan på att vi jobbar idag. Det var inget kul att vakna 8 och ha hela rummet roterande runt sig. Ja, men sockervadd eller mjukglass ska man väl klara av att göra. Vara trevlig och serviceminded däremot kan bli ett jävla problem.

Gårdagen var väldigt rolig. Förfest på grönalund där vi vann en bamsechoklad på första försöket. Förfest numero 2 hos Cecilia med kortlekar och sanning/konka. Utgång på mosebacke. Utgång på Fridays med god drink och trevliga stockholmspojkar. Summan av kardemumman; Stockholm är ganska okej att parta i.

Henrik och jag "pratade" igår. Vi satt mest och sa alla dumma saker vi kom på. Jag är sjukligt glad att det tog slut med tanke på vilken varg i fårakläder han visade sig vara. Killar alltså. Jag ger upp nu. Kärlek är nog inte för mig.

Nu ska jag in i duschen och försöka bli av med snurret och illamåendet. För jobba det ska jag. Hej!


Kommentarer
Anonym

Varför blir du tillsammans med killar du inte känner?

2009-07-04 @ 10:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0