Underbara grannar!

Visst är det väl underbart med grannar? Speciellt den sorten som festar, skriker i korridoren OCH skriker fina små lappar till övriga och klagar på allt? Idag fick jag en lapp. Jag citerar lappen;
Tja!
Kan du vara bussig och behålla din sopppåse i lägenheten alternativt gå ner och slänga den direkt i fortsättningen? Nu ligger den och förpestar luften i hela korridoren. Inte hänsynsfullt!
/ Granen.

1. Soppåsen, utan tre p:n, låg ute i 10 minuter medan jag skurade min lägenhet. Han måste suttit med ögat mot inkikshålet och väntat på någon att attackera med sin lapp.
2. Ska han prata om hänsynsfullhet med tanke på nattens oväsen och fjortisfylla?
3. Tack! Jag har alltid undrat vad granarna gör övriga tiden på året då det inte är julafton och de får glänsa. Tack Granen!

Jag börjar tro att det går någon sjukdom i Stockholm igår och idag. Någon sjukdom som gör alla människor till psychos helt utan stubin. Hoppas denna sjukdom försvinner snart innan jag också blir smittad och börjar skriva lappar.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0