Kändisspotting och saknade vänner.

Idag saknar jag folk. Idag saknar jag massor. Magnus. Alice. Clara. Lillasystrarna. Katterna. Ida. Sofie. Joel/Oscar/Johannes.  
Tur att det brukar gå rätt snabbt att komma ur den fasen av dagen då saknaden är som värst. Ibland är det bra att ha en bergodalbana till humör och tankegångar.

Jobbar stenhårt för att få med mig Emelie och Johan till pubkvällen på Leijonbacken ikväll. Vore så skönt att komma ut. Ta en cider och bara umgås med underbaste grönalundarna. Finns ju en hel del läckerbitar att sukta efter också.

Jag har börjat kändisspotta något brutalt här i storstaden. Erik Hassle, Tomas DiLeva, Tobbe Blom, Måns Zelmerlöv, EMD, Gudrun Schyman, Carolina Gynning, Carina Berg, Marcoolio, Amy Diamond, Bunny Wailer...Listan svämmar snart över. Kan detta möjligtvis vara på grund av att man jobbar på GrönaLund och vi har konserter flera gånger i veckan? Möjligt. Kul är det iallafall. Och man blir lika chockad varje gång man ser någon av dom in real life så att säga.
 
Nu försöker jag finna krafterna att dra mig till duschen för att sedan börja storstäda. Hej!


Kommentarer
Anonym

gillar att du sätter katter som folk när de är djur ;)

2009-07-06 @ 11:35:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0