Helvetes dag på tivolit.

Helt slut. Vilken nedrans dag!
Kunder som klagade på minsta lilla sak ( " Min glass är mindre än hennes..."- 45 årig kärring), bråkiga arbetskamrater som är beredda att slåss för att få sin sak sagd och få rätt, kaos på alla håll och kanter. Jag blir så trött.
Tur att min Emelie var där och hade humöret uppe. Tack för det!

Äntligen hemma iallafall. Har suttit med en karta för att lokalisera min lägenhet i Sundsvall. Ja, jag har fixat en. Ifall att. Tänkte ni kanske ville se. Jag vet dock inte om det är såhär det ser ut, bostadsbolag brukar ha en tendens att ge ut förskönande bilder på sina bostadsrätter. Men hoppas kan man ju!
 

Imorgon vankas mer jobb. Så nu ska jag göra allt annat jag måste göra idag innan läggdags. Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0