Dalabesök och beslutsångest.

Träffade mina dalafavoriter idag. Mats och Jenny plus deras dundersöta döttrar. Vi tog en fika på Café 60 och strosade runt på stan några timmar. Sötare familj får man leta efter. Nästan så jag vill tvinga dem att adoptera mig.
 daltöserna;)
( Emma och Ellen)

Kom in på sjuksköterska i Sundsvall och nu vet jag inte vad jag vill göra. Stanna i stockholm och ta något jobb för hösten. Leva livet. Eller ta tag i mitt liv, börja plugga och återigen flytta uppåt. Jag är bara livrädd för att det ska bli som sist. Att jag känner mig ensammast i världen och vill flytta hem efter bara några månader. Hjälp mig, vad ska jag göra?
 Alltid denna beslutsångest. 
Har en fin lägenhet i fagerdal i Sundsvall, fixad och klar. Här har jag ingenting, förutom några toppen kompisar som jag inte vill bli av med. Varav en visseligen drar iväg till mina gamla Örebrotrakter, men strunt samma. I Sundsvall känner jag en, mitt ex. Känner några till, lite sådär ytligt. Inte som mina stockholmare. 
Vad gör jag?

Förövrigt känner jag mig lite ensam. Någon som är sugen på att komma över en stund?
Hej.



Kommentarer
Emelie

Jag finns alltid här även om vi skulle bo långt ifrån varandra i höst =)

2009-07-12 @ 00:34:07
Andreas

inget lätt val du står inför.

men du är fortfarande ung. det verkar ändå som att du trivs i storstaden. du hinner med plugg även om du väljer stockholm för stunden.

men vad vet jag.

2009-07-12 @ 14:08:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0