Adventureland.

Vad har jag åstakommit idag?
Svar: Ingenting.

Jag fick inget svar på något av de numrena jag ringde för att fixa saker idag. Alla har semester. Underbart! Vad gör man då?

Fick iallafall besök av bästaste Emelie. Vi såg på Adventureland och kände igen oss. Nickade med i argumenten och kände att "vad fan, exakt som på grönan ju..." ungefär hela tiden. Så, för alla arbetskamrater därute. Se filmen.

På tal om jobbet. Måste bara berätta om mitt bästaste skämt jag drog på jobbet förra veckan. En kille kom fram och pratade lite. Så frågade han efter en stund;
- Så...hur är det i sockervaddsbranchen då?
och jag svarar:
-Jodu, det rullar på...så att säga.

Fattar ni? stört roligt. Ibland får jag till det.

Men nu ska jag sova bort min övertrötthet. Ha det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0