Svar på tal.

Jag vet inte vem det är som kläcker idiotiska kommentarer i min blogg, men du borde faktiskt lägga ner. Jag har inte dåliga betyg. Jag har VG i det mesta och hade kommit in på den utbildningen jag vill med ett till VG. Högskoleprovet har jag också medelmåttigt på. 0,7 är inte alls dåligt.
Sedan har jag aldrig påstått att jag lever drömlivet, men det duger bra för mig. Jag har en underbar pojkvän, en fantastisk familj, ett jobb jag verkligen tycker är dunderkul att gå till och jag njuter av allt till fullo.

Hej.


Kommentarer
Anonym

ooohhh VG.. Jag får rysningar!

2009-01-05 @ 21:17:16
Anonym

Oooohhhh VG, jag får rysingar!! Shit vad bra alltså...............

2009-01-05 @ 21:17:52
jossan

men herregud. vilken otroligt störig människa det där måste vara. förstår att det är svårt, men ignorerar du den totalt så tröttnar den tillslut... det är ju ändå inga kommentarer att ta åt sig av... :)

2009-01-06 @ 00:07:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0