Helgen.

Ja, var ska man börja?
Tjejgrej med Madde och co. Var riktigt mysigt faktiskt. Singstar och hela köret. Hittade en valp bland allt folk som jag har bestämt mig för att stjäla inom dom närmsta dagarna, innan den blir för stor. Gud så söt hon var.
Ja, sedan har jag varit i Sundsvall och hälsat på Jens en snabbis. Blev väl itne riktigt som planerat men ja.

Helgens hjälte går ju iallafall till min pojkväns kompis Jossa som så snällt tog hand om mig i lördagsnatt. Verkligen underbart jätte dunder snällt. ( Och nej, för er som tänker kläcka någon idiotisk kommentar: Jag var inte det minsta full utan bara ensam ute i vinterkylan i sundsvall...) Så, ett gigantiskt tack till dig och nu hoppas vi på att du kommer och hälsar på oss här i Umeå.

Idag börjar min utbildning. Fatta grejen! Det känns jättekonstigt. Jag som har väntat på den här dagen i flera år nu känner att det kanske ska dröja ett par år innan den infinner sig. Men nu tar jag tjuren vid hornen och kollar läget iallafall. Hur hemskt kan det vara? I värsta fall kan jag ju hoppa av och köra på den i Örebro eller nått senare. För jisses vad jag saknar mina vänner. jag behöver er här, NU.

Men nu ska jag faktiskt göra mig i ordning och sedan dra till plugget. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0