Första ssk-veckan avklarad.

En vecka på ssk avklarad. Har suttit nu i helgen och pluggat lite för att ha ett försprång nu på måndag när vi har vårat första praktiska pass. Blodtryck, andningsmätning, pulstagning och tempmätning är det som gäller då. Visseligen något jag kan sedan sjukvårdarutbildningen, men man blir ju knappast sämre av att läsa på allt igen.

Annars har helgen ägnats åt att umgås med lite vänner på en förfest igår. Var riktigt mysigt med lekar och hela köret. Idag blir det IKSU ( ja, jag har faktiskt skaffat gymkort där. Dyrt som satan men vad gör man inte för att bli piggare?!), lite simma, lite bubbel, lite bastu för att senare sova hemma hos mig. För första gången faktiskt, skaffade lägenheten i december så det kan ju vara dags att inviga den...

Ja, där har ni min helg och början på min hektiska vecka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0