Underbara djur.

Jag har bestämt mig för vad min vår ska ägnas åt. Att tjäna ihop massa pengar så jag har råd att köpa fina möbler till min och Eriks lägenhet. Det är mitt mål och fan vad jag ska klara det. Vi ska bo finast i Umeå. Minsann.

Haha, instabil och osäker. Där satte du huvudet på spiken. Mitt i prick. Skönt att någon känner mig iallafall.

Idag sitter jag hemma med massa allergi pågrund av mina underbara hårbollar som envisas med att ligga i närheten av mig hela tiden. Så jag har bunkrat upp med allergisprayer och tabletter i hundratal för att klara av den här dagen. Underbara varelser.

Erik, nu kommer du hit och gosar med mig. Jag vill ha dig nära...80 mil är inte nära, så kom nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0