Örebroresan!

Nu är hemresan nära. 4 dagar kvar, sedan får jag återse min familj, mina vänner och mina älskade katter. Hur kunde jag vara så otroligt dum att bara sticka ifrån er alla utan att tänka efter en gång innan? Ja, impulivitet är mitt mellannamn. Hur som, jag kommer ju hem över helgen iallafall.
Upplägget för helgen lyder som följer:
Fredag - Möjligtvis utgång på Thao (?!) med Clara och Co, annars sova hos farsan efter en lång dag av resa.
Lördag - FÖDELSEDAG! Systemet, stan, släktkalas, partaj och massa presenter.
Söndag - Kalas hos fadern med middag på Efesos. Ikea under dagen.
Måndag - Karolinska Läroverket och hemresa.

Idag har jag varit och hälsat på min praktikplats för att kolla läget lite. Är verkligen livrädd. Men de jag ska arbeta med verkar helt underbara och de av de boende som jag fick hälsa på var även de helt underbara. Hoppas på att de här tre veckorna svischar förbi så jag blir klar någongång.

Har som vanligt absolut ingenting att skriva om egentligen. Så nu återgår jag till Beck. Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0