Födelsedag och hemska snorungar!

Då har man officiellt blivit vuxen, med allt vad det innebär.
Hur som, Fick en helt underbart fin mobiltelefon av min kära far. Precis en sådan som jag så länge önskat mig. Hann ha den i drygt ett dygn innan två snorungar rusade in på min 20 års fest och snodde den samt 2 andra mobiler. Ja, en perfekt födelsedag förvandlades på någon sekund till den värsta jag varit med om. Istället för att lulla runt med mina vänner i källaren hela natten lång fick vi alla förhöras av polisen och åka hem till grabbarna vi tror har snott våra mobiler. Verkligen dunderkul!

Så, nu har jag blivit bestulen på min enda länk hem. Min enda källa som stillar min hemska hemlängtan. Vad ska jag nu ta mig till? jag kan inte längre höra min familjs röster eller prata med mina bästa kompisar. De här killarna har alltså förstört hela mitt liv just nu och jag vet fan inte vad jag ska göra. Mobilen kommer jag aldrig få tillbaks, heller inte mitt simkort med alla nummer, sms och bilder. Ingen försäkring täcker om inget våld har brukats och mobilen ligger förmodligen i en snödriva någonstans härikring.

Usch, jag är så fruktansvärt arg och ledsen. Jag vill verkligen inte sätta mig på planet ikväll utan att veta när jag får prata med min familj och mina vänner nästa gång. Jag vill inte vara helt ensam däruppe i kylan. Jag hatar't och vill stanna hemma. Nu och föralltid.

hej.


Kommentarer
Anonym

osis.........

2009-02-23 @ 13:36:28
hanna

nej! gumman då...fyfan vad tråkigt! ungjävlar! förstår att feststämningen förstördes en aning!



btw vad är det för mongo som anonymt alltid lämnar så konstiga kommentarer...?

2009-02-23 @ 15:42:51
URL: http://theworldisbeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0