En natt på Thao.

Efter mycket ändrade planer och byte av platser så kom vi iallafall iväg. Med vi menar jag såklart mig själv och Sofie. Förfesten styrdes hos Johan, dit kom även Virreboy. Där satt vi, alla fyra, med shotglas innehållandes Mintu i händerna och var alla taggade för att göra staden osäker.
Destinationen blev Thao, ett ställe jag aldrig tidigare besökt. Ganska mysigt må jag säga. Så kul att träffa alla igen...gamla klasskompisar, Sebbe och hans gäng, mina sommarstugepojkar. Underbart.
Sedan att jag än en gång lyckas med min matchmakingprocedur gjorde ju inte kvällen sämre. Jisses, jag är bra.

Idag blir det att jobba bort baksmällan med en påse chips och massa vatten. Sedan bär det förhoppningsvis av till en Hiphop fest för att sedan dra vidare till Satin och möta upp alla från igår. Ännu en toppenkväll på G alltså.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0