Bryt ut, för sjutton!

Hur drygt är det inte när man ligger med liiiite lite feber, liiiite lite halsont och är massa snorig i flera veckor utan att den rackarns förkyldningen vill bryta ut på riktigt? vore ju skönare att ha en sådan överstökad på en vecka än detta i flera månader, tack.

Idag är enda lediga dagen innan praktiken men den är förmodligen mer uppbokad än vanliga dagar brukar vara. TBC-vaccination, uppsatsskrivning med Malin, Yoga och mys med Sigge ( nya katten som har flyttat in...Den katten jag skrev om tidigare fick de avliva, tyvärr, så nu har jag en urmysig sigge hos mig istället. ). Så, vi får väl se hur dagen går.

Är aningens avundsjuk på min kära storasyster som tar pick och pack och åker jorden runt i 2 månader inom kort. Tycker minsann du kan packa ned mig i väskan så jag också får uppleva stora vida världen.
Eller så får jag hålla tummarna för att pojkvännen satsar på att bli röntgenläkare i Sthlm så vi får flytta till australien och leva lyxliv där... Tar nog ett par år dock.

Nej, dusch och katt väntar så nu ska jag bege mig. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0