Dream on.

Jag ser det snöar! På riktigt. Gatan färgas vit och det känns helt plötsligt lite juligare. Aningens iallafall. Så, med den nytända känslan av jul började jag baka. Tanken var att det skulle bli kokoskakor doppade i choklad. Men efter att jag börjat baka insåg jag att vi inte hade någon kokos...Vilket kändes som en viktig ingrediens. Blev vanliga drömmar istället. De verkar dock protestera och vägrar bli klara. Vi får se, familjen väntar med spänning.



Det var väl ett himla tjat om att jag skulle vara en player. Nej, jag är ingen player. Jag skulle aldrig leka med folks känslor medvetet. Jag kanske hoppar snabbt mellan killar, men det är inget planerat.


Måste jag svara på den frågan en gång till?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0