Big five.

FEM SNACKS DU GILLAR:
Naturchips, kex- alla sorters kex, piggelin, jordgubbar/vindruvor och alla typer av godis (nästan iallafall).

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Paperweight – Joshua Radin, typ alla snooklåtar, Everything- Michael Bublé, Better together – Jack Johnson , My stupid mouth – John Mayer och I’m yours- Jason Mraz är några exempel.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Åka jorden runt, bygga mitt drömhus, köpa en massa roligheter, slå till med brakfester och sen spara lite.

FEM SAKER DU INTE SKULLE GÖRA ÄVEN OM DU FICK EN MILJON:
Döda/misshandla någon/något , såra min familj/vänner, låta mig själv bli torterad/våldtagen, bli lämnad ensam på en öde ö i mer än en vecka eller  ge upp mina drömmar.

FEM DÅLIGA VANOR:
Jag är världens största tidsoptimist och kommer därför oftast för sent, om än bara några minuter.  Jag går alltid och lägger mig alldeles för sent, framförallt om jag ska upp extra tidigt. Jag har sjukt dåligt tålamod så jag ger upp väldigt lätt och tröttnar om saker går dåligt. Jag hatar att sova själv, kanske inte är en dålig vana men iallafall, har jag inte pojkvännen i sängen så får katterna ställa upp. Jag är sämst på att hålla löften, jag glömmer alltid bort dem om de inte står skrivna i min almanacka.

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Sjunga, mysa med familj/vänner/pojkvän, resa, dator/tv och festa.  

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Äkta pälsar, smutsiga underkläder/kläder i allmänhet, baggyjeans, skidställ och

FEM PROGRAM DU SER PÅ TV JUST NU:
Förlossningskliniken,  Bonde söker fru, Paradise Hotel, 2 ½ män och 16 and pregnant.  

FEM SAKER DU VILL GÖRA INNAN NU DÖR:
Resa jorden runt, ta körkort, få barn, gifta mig och jobba med mitt drömjobb.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0