Grönanfamilj-sammankomst.

Varför blir jag aldrig pigg? Ska det vara så svårt liksom?
Sover och sover och sover. Men inte fan går det!

Sista semesterdagen idag. Sprungit på stan med Emelie typ hela dagen. Sedan väntade powermeet at my place. Fotojohan, korvjohan och sparven pallrade sig hit och tillsammans hade vi en riktigt mysig kväll. Sprang runt i västra skogen och fotade allt och lite till. Blev uppätna av dryga stockholmsmyggor. Diskuterade var någonstans det är mest lämpligt att ha offentligt sex. Plockade sprayburkar och rev upp köttsår (nåja!) på fötterna. Ja, det var helt enkelt en fulländad sista dag.
Imorgon; Massa jobb. Träffa Jens. Gå på fest(?!).

Fick min skatteåterbäring igår på ett par tusenlappar. Idag tänkte jag spendera massa pengar på stan. Men just då, just idag, hittade jag inte ett dugg. Eller, nu ljög jag, jag hittade veckorevyn. Sådär lagom spännande. Usch! Ge mig inspiration.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0