Utlandsresa till september.

Sitter och kikar lite på resor. Vill bara komma bort lite. Få lite sommarlov och lugn. 
Ser ut att bli en resa på en vecka till Grekland iallafall. 27 grader i september känns ganska lagom. Tror det kan bli toppen! Framför allt när man har så trevligt sällskap också. För att inte tala om hotellet. Balkong till rummet, pool, bastu.
Billigt var det också. Så, jag tror på det!

Annars har jag inte gjort så mycket. Fick sluta tidigare idag så jag har bara tagit det lugnt. Tänkt en hel massa. Som vanligt. Och lyssnat på en massa bra låtar. Finns en lista en nära vän till mig har gjort på spotify som jag har blivit nästintill beroende av. Varenda låt tilltalar mig. Musik är verkligen livet.

Lyssna och njut av kvällens favorit; http://open.spotify.com/track/2ZEBuIMA5e3EzDcjZl9HcL

I'd go hungry, I'd go black and blue
I'd go crawling down the avenue
No, there's nothing that I wouldn't do
To make you feel my love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0