Amy Macdonald och Aqvaria.

Dagarna härborta går för fort. Snart är det bara 3 veckors jobb kvar och därefter en vecka till flytt. Vill stanna upp ett par veckor eller så. Jag är inte redo än. Vill inte säga hejdå. Verkligen inte.

Igår var jag, som jag skrev i förgående inlägg, på både Aqvaria och Amy Macdonald-konserten. Vi hann faktiskt med Skansen och några glas vin också. Verkligen en underbar eftermiddag/kväll. Konsertern var utan tvekan sommarens bästa. Sådan scennärvaro hos artister är fan inte vanligt. Sådan dialekt är inte heller ofta man hör. Fick sån otrolig lust att ta planet till skottland för att bara lyssna mer på den. Nej, men fantastisk var hon.
Aqvaria däremot, hur kan folk betala 80 kronor för att traska runt bland lite fiskar/grodor/ankor? Visst fanns det ett par färglada och fina firrar, men till största del var det ju svenska, gråa och tråkiga fiskar. Ja, turister är bra roliga ibland.

Idag ska jag iväg och arbeta igen. Sista dagen innan hemresan. Fast, jag tror jag ska vara så busig att jag stannar här även söndagen ut. Är ju trots allt både Lady Gaga och Pubkväll. Lite mer lockande än en tråkig bussresa och att sedan hoppa direkt i säng. Så, jag tar tråkbussen på måndag. Så får det bli.
Stannar till fredagmorgon iallafall. En hel del saker inbokade, men en hel del luckor som ni får fylla, om ni vill.

Jobbet kallar på mig. Jag är mäkta peppad. Yay. Tur att Johan finns där. Så jag slipper ta livet av mig. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0