Underbara dag.

God morgon, världen!
Idag väntar en förhoppningsvis underbar dag. Ska nämnligen träffa Emelie, gå på Lady Gaga-konsert samt kila ut med mina arbetskamrater på en såkallad Pubkväll. Vad kan gå fel liksom?
Sitter nu och nöter Gaga-låtar. Hade bara hört typ Just Dance och Nothing else I can say, men hon har ju en hel drös med andra härliga parteylåtar. Perfekt innan en pubkväll.
Så, befinner ni er i Stockholm tycker jag absolut att ni ska pallra er iväg till grönan för att kika lite, 80 kronor är det väl värt?

Jobbade igår. Gick dock hem vid 19-tiden då jag verkligen inte var motiverad nog till att jobba till midnatt och ännu längre. Nej, så jag drog mig hemåt för en filmkväll med Johan. Mycket mysigt.

Så, nu har jag berättat lite vad som händer här. Imorgon går bussen hem mot Örebro vid 8. Så, vi ses i stan vid halv 11. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0