Lady Gaga och pubkväll.

Igår fick jag vara med om mycket ska ni veta. En liten summering:
1
. Jag fick gå upp vid halv 7 för att KorvJohan skulle till jobbet och för att få upp honom fick jag offra mig lite.
2. Jag gick typ världens längsta promenad för att hitta Sibylla åt Emelie. Såklart fanns det inte, vilket vi kom på efter någon timmes traskande mitt ute i ingenstans.
3. Jag har kommit på ett helt nytt användningsområde för min arbets-vattenflaska. Barnförbjudet dock, så det kommer inte avslöjas i min blogg.
4. Sett Lady Gaga, hela Lady Gaga. Naken och alldeles tokig. Nej, ingen hit gjorde hon hos mig.
5. Varit på ännu en pubkväll med mina underbara arbetskamrater.
6. Gått hela vägen från djurgården till t-centralen.

Ja, och nu väntar en 2.5 h's hemresa till gnällbältet. Vi får se hur länge jag stannar. Just nu känns Stockholm mer lockande, eller ja, det gör det visseligen alltid. Men, så länge ni stockholmare inte glömmer mig medan jag är borta så är jag relativt nöjd.

Nu blir det supersnabb dusch och sedan hemresa. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0