Försvinn.

Har ni någonsin önskat bort folk? Med bort menar jag inte död åt dem utan bara bort. Radera minnen. Radera bort personen från ens liv.
Det har nog aldrig hänt mig förut. Inte med personer som stått mig nära och som jag haft massa känslor för. Jag har alltid tänkt att allt händer av orsaker och att minnena har man ju iallafall alltid kvar. Men den här gången tänker jag inte så. Den personen förde inget gott med sig. Bara massa smärta, dumma ord och sorg. Nej, jag ska bara glömma. Eller först, ställa idioten mot väggen men sedan glömma.

Gårdagskvällen igår var toppen. Först Ice Age 3 med Maria som jag skrev sist och sedan myskväll hos Erica. Massa tjejsnack och vinmys. Tänka sig, man kommer hem från Stockholm för att umgås med arbetskamrater från GrönaLund. Det är rätta takter. Ta med sig Stockholm till Örebro. Det behövs! Folk här är så lama och tråkiga. No offence men så är det faktiskt.

Hemresa om två timmar. Ska bli så skönt att bara kasta sig ner i min säng, slänga på tv:n och bara ligga där. Inte röra en fena. Ligga och ligga. I icke-sexuell bemärkelse.
Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0