En helt vanlig fredag.

Hur dumt är det inte att stanna ute hos Mr. B till två på natten när man skulle upp vid 6?
Jag är så trött att ögonlocken inte orkar vara uppe mer än några minuter. Bussresan till Stockholm minns jag inte ens. Jag hoppade på bussen och hoppade av. Thats it.
Men det var faktiskt värt det. Jag har saknat honom. Konstigt nog.

Idag ska jag mysa med min Emelie, innan hon lämnar mig för Kalmar. Usch så tomt det kommer bli. Får faktiskt bli någon resa nedåt i höst, för att kolla om staden är bra nog. Hur som, vi ska äta något gott och sedan får vi se var ödet styr oss. Känner mig inte riktigt i toppform för party så hoppas hon går med på att ligga framför tvn och bara snacka skit. 
Kanske även hinner träffa Magnus en vända. Vi får se. 
Hatar att behöva prioritera saker. Vill bara kunna göra allt, men det går ju inte. Idag prioriterar jag Emelie, så får vi som sagt se om jag har krafter att träffa Magnus innan. 

Flyttstädningen har stannat av lite. Tycker det är så svårt att börja. Var börjar man? Badrummet är klart, köksdelen likaså. Sedan vet jag liksom inte. Soffan? Mattan? Fönstrena? Sängen? Eh, jag tar skiten imorgon.  

Grekland om 2 dagar. Yay.



Kommentarer
Emelie

Du MÅSTE helt enkelt komma och hälsa på =)

2009-08-29 @ 16:43:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0