Död åt visdomstanden.

Idag är jag uppe med tuppen. Varför?
Jo, för att min visdomstand har fått för sig att idag skulle vara en bra dag att fortsätta växa. För typ 111 gången. Så sjukt onödiga grejor, visdomständerna alltså.
1. De behövs verkligen inte. Jag kanske senare kan tugga liiiite längre bak i munnen. Wow! Lätt värt 5 år av smärta var typ tredje månad. Tänk, nu kan jag ju snart faktiskt krossa föda en cm längre in.
2. De gör så förbannat ont. Inte bara tanden utan när de väl kör igång får man ont i halsen, öronen, kinderna...you name it! Usch och fy sjutton! Inte nog med det, man ser ut som att man varit i slagsmål och fått sig en redig smocka över käkbenet, mucho snyggt.

Nu sitter jag alltså uppe och knaprar piller. Idag blir en lång dag av flyttstädning så jag får ta och bortse från min lilla bråkiga tand. Blir Ikea, Claes Ohlssons och SJ också. När jag ändå är igång.
Ska nämligen åka till Örebro imorgon för att bjussa morsan på middag och se på Magnus Betnér och Martin Sonnerby. Försöker få med mig Plutten också men han ska åka utomlands istället. Kanske har lite tur åtminståne.

Nej, nu ska jag börja. Ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0