Betnér och Sonnerby på Björnstugan.

Visst är det rätt fascinerande? Jag längtar alltid hem. Av någon anledning så känns det alltid tomt utan min syster och mina katter. Men när jag väl är hemma så känns det inte som jag har varit borta.
Nu ligger jag här i sängen med min Kasper på fötterna och undrar lite om det är något som förändrats här. Ingenting alls. Inte ens en liten skål som flyttats sedan jag var hemma sist. Det är ändå en ganska skön känsla. Att ligga här och lyssna till katten som spinner, smutta på teet och bara varva ned. Här finns inget att göra så det är inte ens lönt att försöka boka upp sig. Är man hemma här så är man fri. Det är som att sitta i en stuga mitt ute i djupaste skogarna. Världen stannar för en stund och jag har ingenting alls att göra.
Frustrerande i längden men skönt för någon dag.

Magnus Betnér och Martin Sonnerby var toppen. Sonnerby kör lite mjukare humor, som jag tycker är lite roligare. Sedan att han är sjukt snygg och charmig spelar ju självklart också in. Betnér o andra sidan är lite väl tuff och provocerande. I lagom doser älskar jag honom men ibland blir han för mycket. Att skälla ut människor i publiken för att de pratar är inte riktigt okej. Däremot gillar jag att han lägger fokus på viktiga saker och får en att tänka steget längre. Han är också riktigt insatt i vad som händer, vilket gör att hans skämt aldrig blir uttjatade, då han ständigt byter och kommer på nya. Likadant med Sonnerby, han kör också aktuella saker. Härligt!
Kommer lägga upp filmer på facebook för er som vill se lite ihopplock.

Ha det så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0