Where do I start?

Jag är helt slut. Jag orkar ingenting. Vill helst bara ligga kvar i sängen och knäppa med fingrarna för att få sakerna gjorda till Lisbeth och pappa kommer, men det går inte så bra när man är helt ensam i lägenheten.
Har verkligen en hel drös saker att ta tag i idag. Stulna sängar, borttappade nycklar, ett illaluktande kylskåp och flyttkartonger som ska fyllas. Trots det är jag nästan lite rastlös, som att jag inte vet var jag ska börja.

Fördelen med att flytta hem alla mina saker är att nu får vi äntligen en riktig säng att sova i. No more ranglig tältsäng som viker sig så fort man byter sida i den. Sedan ska det bli sagolikt att få ner min dammsugare, mina böcker och resterande kläder. Tänk hur fåfäng man är egentligen, jag har en halvfull garderob i Örebro och ändå saknar jag resten av urvalet.
 
Jag hörde talas om ett rykte där jag och Henrik bor ihop. Ja, för stunden gör vi det. Våra föräldrar är sambos och vi har båda flyttat hem för en stund. Därmed inte sagt att det kommer fortsätta så, vi har båda satt upp oss på lägenheter åt olika håll, så oroa er inte. Jag ska inte göra samma grej igen.

Så, nu ska jag vända på mig och försöka somna om en liten stund. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0