Valborg?

Äntligen ledighet. Som det ser ut nu är jag ledig till söndag, vilket betyder att jag har valborg ledigt. Underbart! Massa förslag rullar in och jag vet verkligen inte vad vi ska hitta på. Promoe på frimis, valborg på satin eller bara chill i hästhagen?
Blir hur som helst party och den här gången tycker jag banne mig vi kan ha en lyckad utekväll, Sofie. Annars börjar jag ge upp hoppet om Örebro återigen.

Jag älskar våren. Våren, värmen och kärleken. Alltihop kommer samtidigt och det är nästan lite överväldigande. Men underbart. Nästan för bra för att vara sant. Äntligen en kille som faktiskt visar uppskattning. En kille som på riktigt tycker om mig. MIG. Hur det nu kan vara möjligt, men tack och lov verkar det ju vara det.

Sommarplanerna går framåt och en sistaminuten-resa till Thailand kommer bokas till i juni. Traderas auktionspriser är galet billiga, för er som har samma planer som oss och vill ha tips. En resa med hotell ligger på ca 7000 per person för 2 veckor. Med enbart flyg ligger de på 3500 per person. Vi funderar lite på vad vi vill ha ut av resan. Vill man bara sola och bada så kan man ju köra med hotell...vill man se mer av landet så kan man ju ta bara flyget och bo lite närmare naturen så att säga.
Vi får se vad det blir.

Nu ska jag ner till vår mögliga källare och mysa. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0