Stundande Umeåresa.

Skulle jobbat idag men vaknade med massa feber så det blir inget med det. Får bli en dag med lugn och ro i solen istället. Vila upp sig inför utflytten ur Umeå imorgon. Känns både vemodigt och skönt att åka tillbaks. Antar att jag kommer spendera många timmar med tårar i ögonen och stenar i bröstet, men det måste göras. Ibland känner jag mig så jävla dum som bara drog och lämnade problemen i en stad jag egentligen älskar, nu kommer jag alltid förknippa den med hemskheter. Sedan är det ju idiotiskt att tro att man bara kan dra ifrån sina problem och aldrig behöva ta tag i dem.
Så nu när jag åker upp ska jag ta tag i alltihop på 4 dagar. Hårt arbete!

Flyttade igår över mitt IKSU-kort till Örebros "träna lätt". Verkar vara ett skitbra gym med tillgång till massör och läkare gratis. Roliga pass och helt nya maskiner. Min privata tränare ringer upp en efter 2 veckor om man inte har tränat under dem för att se vad som hänt och pepptalkar en för fortsatt träning, precis vad jag behöver. Så, nu kommer jag förhoppningsvis i gång på riktigt.

Är det förövrigt någon som har tips på sommarresor? Planerna drar åt Asien; Maldiverna, Bali eller Thailand. Brasilien och Kroatien finns också med på listan. Någon som kan ge något tips?

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0