Home sweet home.

Så underbart att vara hemma i Öret igen. Hemma hos kärleken. Hemma där det finns saker att underhålla sig med.

Idag blir det till att jobba kväll. Pengar i fickan behövs mer än någonsin. Har fått visningstid på en lägenhet här i Rosta som jag hoppas på att jag får. Pallar inte bo i en möglig källare längre. Och framförallt inte tillsammans med två kåta (snart)pensionärer och en tonåring till syster. Det gör man inte vågen för.
Hur som, lägenhetsvisning nästa vecka var det. Underbart!

Jag tror jag börjar bli störd på allvar. Jag vågar knappt gå till jobbet längre. Jag är så jävla rädd för att gå in till någon död pensionär. Seriöst. Det är inte alltför smart att arbeta med sin största fobi på så nära plan. Men jag ska klara av en sommar med det här. Det ska jag.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0