Hemresa på g!

Jag är så glad. Tiden går framåt och om bara 9 timmar sitter jag i bilen på väg hemåt. Jag har nog aldrig någonsin varit så pepp på en tio timmars bilresa förut i mitt liv. Heja!

Satt igår och titta på filmen "bröllopsduellen". Galet vad folk gör för att få det perfekta bröllopet, eller bara det perfekta livet. Att förstöra för andra för att själv lyckas, det lönar sig aldrig. Men bra var filmen iallafall. Lite lagom sugen på att sitta och planera inför den största dagen i en flickas liv, bröllopsdagen. Kommer garanterat ruinera hela min familj när det är min tur...

Nu väntar bara resan som sagt och sedan blir det en hel veckas jobb. Underbart att få arbeta lite och se pengar rinna in på kontot, behövligt.

Har absolut ingenting att säga. Förutom att maten på TC verkligen var helt gudomlig. Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0