Bye, bye birdie.

Nu drar jag. Hejdå Norrland, hejdå Umeå. Jag kommer med all säkerhet bosätta mig häruppe i framtiden, men nu är inte rätt tid. Nu vill jag bara hem till mitt, till mina nära och kära.

Har verkligen saknat och längtat efter Henrik under de här dagarna. Det är sjukt jobbigt att vara ifrån någon man tycker så mycket om. Nästan så det gör ont faktiskt, på riktigt. Så försök inte få iväg mig på några resor inom de närmsta veckorna, jag stannar där han är. Förutom på Valborg då, hoppas på att det blir Stockholm för att hälsa på Sofie och Alex Badanka. Men vi får se som sagt. Måste egentligen spara varje korvöre till resan i sommar.

Nej, nu ska jag sluta skriva och hoppa in i bussen för att åka hela vägen hem. Borta bra men hemma bäst, eller hur var det nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0