Det bästa och sämsta för stunden.

Det Bästa:
1. Att varje dag vakna upp brevid jordens sötaste man.
2. Att mitt livs första seminarium på Kriminologin gick toppen bra.
3. Att det har varit "sommarens sista dag" hela helgen.
4. Att jag har ett ganska roligt jobb som ger lite klirr i kassan, det är bra det!
5. Att jag har en flygbiljett till Örebro bokad för mig och Erik till nästa helg. Underbart.

Det sämsta:
1. Att förkylningen tar över världen och gör alla människor trötta, sura och allmänt sjuka.
2. Att jag har massa plugg att göra, men inte riktigt orkar.
3. Att jobba hela nätterna, komma hem och sedan sova bort halva nästa dag. Fruktansvärt störande.
4. Att tiden går för fort...kan ha med förgående punkt att göra.
5. Att Alice fyller 20 år och jag inte kan vara där och göra hennes dag speciell.

Framtiden:
1. Skriva högskoleprov
2. Söka sjuksköterska till våren igen 15 september.
3. Åka hem till örebro 19/9, för att stanna till 21.
4. Klara av kriminologikursen.
5. Hitta en bra lägenhet att flytta till, som inte ligger mitt ute i ingenstans.

Så, där har ni lite om mitt liv för stunden. Och ja, jag ska bättra mig på bloggskrivarpunkten. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0