Åter i Ume.

Nu har man då kommit tillbaks till Umeå efter en toppenhelg hemma i Öret. Hann med ganska mycket med vårat fullspäckade schema, allt hanns med utom det vi egentligen kom dit för. Klippning... Fast det berodde dock inte på varken mig eller Erik utan på tösen som lovat att klippa oss.
Hur som helst. Blev en helg med Gustavsvik, Satin, massa kompisar, Ikea och fika. Jag måste säga att det var vemodigt att åka tillbaks upp igen. Känns så ensamt här när man inte umgås med någon annan utom sin pojkvän. Jag vill ha mina kompisar. Jag vill ha lite variation.
Men, tur ändå att jag har Erik. Honom går det nog inte att tröttna på. Vi har alltid skoj. Men ändå, själva grejen att inte kunna umgås med vänner känns ändå tungt och gör att jag flera gånger tvivlat på om jag egentligen borde vara här. Vi får se vad som händer i vår.

Sitter och surfar runt efter nya kurser att läsa då Kriminologin känns allmänt konstig och alldeles för flummig för mig just nu. Hittade då en sexrådgivningskurs och en flygvärdinneutbildning. Varför kan jag inte bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv?
Vore så skönt att vakna upp om sisådär 5 år och bara ha allting klart för sig. Men, nu är inte det möjligt så jag får helt enkelt tänka efter och följa mitt hjärta. vilket kanske inte går så jättebra...

Plugga och ringa tandläkare nu. Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0