Bror<3



Om ynka 2 dagar kommer min älskade bror upp och spenderar hela en månad med mig. Kommer bli helt sagolikt och jisses vad vi ska ha kul och hitta på busigheter. Tänkte börja med att inviga Yunkyard tillsammans och sedan dra till Corona och leka av oss på lördagen. Hoppas man kan tvinga med sig Erik också...Verkar dock vara lönlöst. Men så är det att vara tillsammans med en läkare, kan inte säga att jag tycker illa om det heller. Skönt med folk som har mål. Även om dom tackar nej till partyn under helgerna.

Tänkte att jag kunde göra reklam för min bilddagbok när jag ändå sitter inne och leker. http://lazydaisy.bilddagboken.se
Där kan ni ju kika in om ni får tråkigt.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0