Utgång?

Känner mig, konstigt nog, inte alls sugen på att gå ut och röja ikväll. Vill helst bara krypa upp i soffan med min familj och glo på värdelös tv. Men nejdå, jag ska ut. Klaras som vanligt I guess. Dom bjussar ju trots allt på hamburgare och så får man ju ställa upp när halva musikalen ska ut. Gosh, tur att man inte ska dricka iallafall. Imorgon är det nämnligen slutprov för sjukvårdar-utbildningen!!!! *shit,shit,shit* som Ida skulle sagt.

Har knappt sovit en blund inatt så idag lär bli en lång dag. Mica tycker inte om att sova själv. Nej det gör hon INTE.

Anyhow, håll i er nu. det är 20 (!!!!) dagar kvar till studenten. Känns inte riktigt som att jag är förberedd men who cares? ingen mer obligatorisk skolgång, inga mer värdelösa läxor och framförallt...inget mer Örebro.

Vad har jag mer att berätta? ingenting egentligen. Kommer förmodligen titta upp i norrland någongång efter studenten för att hälsa på min norrlänning, för dom som vill veta vart jag tar vägen.
Men nu ska jag in i duschen och sedan repa till 6 ikväll, med ryggskott och sömnbrist.

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0