Jag ser slutet.

Musikalen är klar, undanröjd och borta. Det känns lite tråkigt men det förde ju med sig saker jag aldrig kommer glömma. Nu är jag inte längre rädd för att stå i rampljuset helt själv. Inte rädd för att synas eller höras. Det trodde jag aldrig skulle ske, men se där hade jag fel. Sen har man fått en hel del nya vänner som förhoppningsvis inte kommer försvinna på ett tag. Jag har dessutom lärt känna min klass på ett helt annat plan än tidigare. Vi har liksom blivit kompisar, för första gången på tre år. Wiho.
Så, jag är på sätt och vis glad att det är slut men samtidigt är jag lite ledsen över det.

Idag var det "Indiana Jones 4" med Citygruppen. En riktigt mysig rulle. Har inte sett de tidigare filmerna så jag var väl inte riktigt med i relationerna men man förstod efter en stund. Ska ladda ner resten och kika på dem någon dag tror jag.

Om 5 dagar är jag klar med gymnasiet. Klar med det mesta vad onödig skola heter. Jag behöver aldrig mer öppna en enda bok, om jag inte vill. Jag behöver aldrig mer läsa läxor, skriva uppsatser, lyssna på ointressanta föreläsningar. I've had enough. Iallafall för några månader. Sen börjar jag faktiskt gärna igen. Men då får det bli något som intresserar mig, något jag kan ha nytta av i framtiden. Ja, en yrkesutbildning med andra ord.

Nu ska jag ut i solen och jobba på brännan. Hej!


Kommentarer
Sabrina

Jaa, det är himla skönt att man äntligen umgås med klassen som vänner. Det borde man ha tänkt på tidigare förstås, eftersom alla är helsköna och roliga. :D

2008-05-31 @ 20:33:28
URL: http://ssaabbii.blogg.se
Alex

Jomen vafan ere jag hör!?

Aldrig sett dom tre första Indiana Jones filmerna!?

FYYYY SKÄMS Mica... FYYY!

Love ya girl
puss

2008-06-02 @ 02:36:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0