Framgångskonsulterna- Premiär.

image115

Nu ska jag skryta och ni ska lyssna.
Jag, Micaela Svedenberg, har idag framfört mitt solo inför en hel massa människor. HELT utan att svimma. Helt utan att tappa bort text och ton. Första framträdandet sög, men jag har hört att det ska vara så. Det andra däremot gick galant. Var en helt obeskrivlig känsla. Nu kommer jag förhoppningsvis slippa vara orolig över imorgon. Yay.

I övrigt gick premiären helt enligt planerna och alla känner sig jättenöjda, såhär i efterhand. Vi är bäst helt enkelt!
Biljetter finns kvar att köpa så det är bäst att ni tar till vara på tillfället. 100 kr för vuxna, 50 kr upp till 19. Go for it!

Nu ska jag lägga mig och sussa så jag slipper försova mig imorgon också. Godnatt världen!

( Jag tycker så mycket om dig, Jens. Bara så du vet.)


Kommentarer
michaela

Du var galet bra=)

2008-05-28 @ 00:37:54
URL: http://michaelaklippel.blogg.se
Sabrina

Du var ju jätteduktig! :D

2008-05-31 @ 20:23:31
URL: http://ssaabbii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0