Don't wanna miss a thing.

Hade nästan glömt bort hur jobbigt det kan vara att vara långt ifrån någon man tycker om. Men mitt snälla hjärta påminner mig just nu. Det gillas inte så värst mycket vill jag lova. Känns jättefrustrerande att inte kunna ta en buss eller något, vara hos honom på bara någon timme...
Men ja, inget att göra åt det ju. Jag tycker hur som helst jävligt mycket om dig...Om du inte redan förstått det, Jens.

Idag har jag varit ledig, precis som alla andra torsdagar. Somnade i solen och fick en riktigt najs bränna. Wiho. Annars har jag gjort absolut ingenting...Skönt som sjutton.
Imorrn blir det rep från 9-18. Sen hoppas vi på film/shottkväll hos Ida Lööv;D

I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
and I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
I Feel your heart so close to mine
And we'll stay here in this moment
For all the rest of tim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0