Baldag.

Här sitter jag med världens gosigaste kisse i famnen och en skyhög feber. Men banne mig att jag ska på balen iallafall. Ska njuta av den här dagen som om det vore min egna bröllopsdag. Nästan.
Mer får ni veta imorgon.

Nu har vi nästan satt ett datum för att träffas igen. 12/6 bär det förhoppningsvis av. Längtar så jag nästan vill spola fram tiden och bara stanna på muiskalpremiären och studenten. Någon som vet hur man gör?
Tycker inte om att sakna dig såhär mycket. Vill ligga brevid dig och bara gosa sönder dig. Eller som du skulle säga, äta upp dig med en sked!
Du är helt enkelt underbar och jag är väldans förälskad i dig!

Svenska ordvitsar.
He is driving on a field- Han är ute på en åker och åker.
Shall we have sex at six?- Ska vi ha sex klockan sex?
Santa stood in the garden- Tomten stog på tomten.
My garden is empty- Det är tomt på min tomt.
Are sheep allowed on the plane?- Får man ha får på planet?
Dad, do sheep get sheep? No, sheep get lamb. - Far, får får får? Nej, Får får lamm.
Where did the road go? - Vart tog vägen vägen?
They recorded their band on tape- De spelade in sitt band på band.
Don't use a file for the sourmilk, use a spoon- Använd inte filen till filen, använd skeden.
Rock is best listening on wearing a coat- Man lyssnar bäst på Rock iförd rock.
Wordfascist can come when they see a comma- Språkfascister kan komma när de ser ett komma.
I use yet another microphone to get a macka in to the mixer- jag tar till en till mikrofon för att få in en macka i mixern.

Kul man kan ha. Nu ska jag duscha och sen gå och söka jobb. Ha det underbart, folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0