Umeå, next.

Nu har jag bestämt mig. Så skönt att ha sin framtid klar, eller ja, åtminståne höstterminen och det räcker bra för mig just nu. Umeå, here I come. Får bli lite strökurser först och sedan tar jag tag i sjuksköterskeutbildningen till våren istället.
Har dock lite svårt med kyla men jag hoppas att jag får sällskap av en liten varm och mjuk valp som kan värma upp mig när det blir för kallt. Annars kommer jag överkonsumera te och varm choklad. Bara så att ni vet...
Om ni var ännu mer intresserade utav min kommande resa uppåt i landet så kan jag berätta att jag kommer läsa "Etik i sjukvård" och "Identitet, Samlevnad och sexualitet" för att i framtiden kunna imponera på arbetsplatser;)

Nu vet ni vart ni hittar mig i höst iallafall.

Hej.

( Btw, jag hörde Jens ta av sig kläderna i telefon igår...mohaha)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0