Don't get it.

Just nu förstår jag ingenting. Allting är upp och ner och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Min mormor ligger på psyket efter ett självmordsförsök. Hon, den där lugna, kärleksfulla tanten ville inte leva längre. Hon var beredd på att lämna oss alla i sticket och bara försvinna någonstans. Varför? Jag förstår inte, mormor. Kan någon förklara?

Sedan har jag en pojkvän som inte vill ge mig komplimanger, inte träffas och knappt prata. Varför? jag förstår inte det heller...vad har jag gjort för fel? vad GÖR jag för fel? varför vill folk inte veta av mig längre?...

hej.


Kommentarer
Timmy

haha. du är knäpp :)
kram

2008-03-06 @ 11:29:28
URL: http://greneby.blogg.se
Alex

du vet att du inte gör något fel... de e anton som måste få tummen ur röven ;)

2008-03-06 @ 16:14:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0