Citygruppen.

Hade andra lektionen av 9 för Citygruppen/första hjälpen-utbildningen idag. Blir bara mer och mer taggad för varje gång jag tänker på det. Vill rädda världen, typ. Är fortfarande lite rädd för typ benbrott, men antar att det kommer släppa när man väl kommer till någon stackars krake som råkat ut för ett. Annars känns allt lätt som en pannkaka och kul så in åt skogen. Bara så att ni vet. Kul att man fick med sig Ida också, hon är bra hon<3

Är inne i en väldigt tålmodig period...eller en väldigt tålmodig dag kanske man ska säga. Ingen dag är ju den andra lik när det gäller känslor och humör. Men, idag känner jag mig iallafall stark. Han sa att han inte ville göra slut, då vill han förmodligen inte det och det gör ju allting en aningen lättare för mig som sitter här och väntar på honom. Minsann.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa lite Lessing ( förövrigt är det en bra författare, trots att hon levde på typ...stenåldern?!)

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0