Grattis Jens.

Idag säger vi gratulerar till Jens som fyller 20 år. Grattis till dig, snygging:) Hoppas du får en toppen dag!

Så, idag kommer jag alltså sitta hela natten och oroa mig för att han hittar någon ny flamma eller har sex med någon snygging. Därför ska jag supa ner mig, så jag slipper tänka på det. Jobbiga är ju att han får göra precis vad han vill och jag borde egentligen inte bry mig...men det gör jag. Och det gör mig rädd. Riktigt rädd.

Ikväll är det alltså party @ my place och många av dom bästa kommer. Blir säkert helt underbart. Utgång på Klaras sedan. Som jag har saknat det stället, ni anar inte! vodka + piggelin står på barlistan. Kvällen kan inte misslyckas.

Förövrigt är det jävligt synd om Erkki som lyckades bryta foten inatt. Inget Frankrike och en massa varm gips för honom. Inte lätt alltså.

Hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0